niedziela, 23 sierpnia 2015

Wyniki ankiety o Monakijskiej Rodzinie Książęcej + nowa ankieta

Cześć,
przepraszam, że z małym opóźnieniem, ale właśnie wróciłam do domu:) 
Mam przyjemność ogłosić Wam, że najsłodszym małym royalsem z Monako została...

Księżniczka Gabriella (53%)

II miejsce w kategorii "najsłodszego" i "najsympatyczniejszego" zajęli ex eqo:

Książę Jacques i Sasza Casiraghi (po 30%)

III miejsce przypadło małemu Raphaelowi Elmalehowi.

Bardzo przepraszam, że w ankiecie nie było Indii Casiraghi. Kiedy tworzyłam ankietę, nie było jej zdjęcia, potem jeden z czytelników podesłał mi je, więc wstawiłam do wpisu, jednak w tym czasie pare osób już zagłosowało i nie można było dodać kolejnej osoby do ankiety :(((

***

A teraz czas na kolejną ankietę :) Teraz głosujemy na najsłodszego członka Brytyjskiej Rodziny Królewskiej poniżej 18 roku życia :)) Tutaj macie wybór pomiędzy:

Savannah Philips
pinterest

Islą Philips
socialregister.co.uk

Mią Tindall
hellomagazine

Księcia George'a:
time.com

Księżniczkę Charlotte:
Znalezione obrazy dla zapytania princess charlotte
usmagazine.com

Lady Louise:

lub jej brata, wicehrabiego James'a:




5 komentarzy:

  1. Można wybierać parę osób w ankiecie, która trwa do 12:00 dnia 25.08. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężki wybór ;) Wybrałam Mię bo moim zdaniem jest przesłodka ;) Ale za to George i Charlotte są najpopularniejsi i chyba najbardziej lubiani, Savannah i Isla są wieczne uśmiechnięte a Louise i James są najsympatyczniejsi ;) Jednak Mia wygrywa ;) /Lena

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetny Blog :)
    A ja Zapraszam do polubienia nowej strony na Facebooku o BRYTYJSKIEJ RODZINIE KRÓLEWSKIEJ
    https://www.facebook.com/pages/Brytyjska-Rodzina-Królewska/147829202223294?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :*
    serdecznie was (fanów rodziny królewskiej) zapraszam do nowej i chyba pierwszej grupy na Facebooku o BRYTYJSKIEJ RODZINIE KRÓLEWSKIEJ
    https://www.facebook.com/groups/889410091144524/
    żeby było nas jak najwięcej :) :*

    OdpowiedzUsuń